Subscribe:

Pages

Labels

Label

Open Cbox

FEATLIST

Ads 468x60px

Social Icons

Sabtu, 25 Mei 2013

Sukan : PELUANG CR7 KEMBALI KE MANCHESTER UNITED CAPAI 70%


Cristiano Ronaldo akan dijual oleh Real Madrid, lalu wang hasil penjualan CR7 itu akan digunakan untuk membeli Neymar.Media mingguan Perancis, Le10Sport, mendakwa bahawa harapan Man. United kembali mendapatkan Ronaldo sangat besar. Sumber dari media ini menyatakan, setelah Florentino Perez kembali jadi presiden kelab ini, akan ada keputusan besar.Keputusan itu adalah menjual Ronaldo.

Lalu,Perez akan menggantikan pemain Portugal itu dengan Neymar, yang belum juga menemui sepakat harga dengan Barcelona.LeSport 10 meramalkan tahap peluang Man United mendapatkan mesin gol Real Madrid ini mencapai 70%.Real Madrid percaya bahawa mereka boleh menewaskan Barcelona dalam perebutan Neymar., Bahkan harga tinggi yang diminta Santos tak juga turun dan Madrid boleh membayarnya.

Ronaldo juga dikatakan berminat kembali ke Man. United jika dia memang meninggalkan Real Madrid,meskipun juara Premier League itu terpaksa mengeluarkan dana sehingga 80 juta untuk mendapatkan Ronaldo.Namun ada kemungkinan kalau produk apparel Nike dan sponsor Man. United lain, boleh membantu membiayai perjanjian itu kerana dikatakan Ronaldo dan sponsor Man. United akan saling mendapat faedahnya jika terjadi perpindahan ini.


Source :Buletin Manchester United

0 comments:

Catat Ulasan

Category